Quick Parking Schiphol
betrouwbaar, comfortabel en voordelig parkeren

Betrouwbaar

  • u neemt uw autosleutels zelf mee
  • u parkeert zelf uw auto
  • veilige en afgesloten parkeerplaats

Snel

  • parkeren dichtbij de luchthaven
  • met shuttlebus binnen 10 minuten bij de terminal
  • 24/7 shuttlebus telefonisch bereikbaar

Voordelig

  • betaalbaar alternatief voor parkeren op de luchthaven
  • 300.000 klanten per jaar
  • reisorganisaties zoals TUI en Cheaptickets reserveren bij Quickparking
Reserveer hier uw parkeerplaats!
Reisgegevens
Selecteer de datum en het tijdstip waarop u verwacht aan te komen op onze parking. Het opgegeven tijdstip is indicatief en wordt gebruikt om drukte goed in te schatten. Als uw daadwerkelijke aankomsttijd meer dan 3 uur afwijkt van wat u heeft opgegeven, dan verzoeken wij u deze te wijzigen via "Wijzig uw reservering".
Selecteer de datum en het tijdstip waarop u verwacht weer aan te komen op de luchthaven.
Dit veld hoeft niet ingevuld te worden. Indien u specifiek deze code van bijvoorbeeld uw reisbureau heeft ontvangen, kunt u deze code hier invullen.
Aanvullende diensten
Een aantal velden zijn niet of niet juist ingevuld:
Uw ANVR nummer is nog niet geregistreerd bij ons. We nemen snel contact met u op zodat u snel bij ons kunt reserveren. Voor nu kunt u uw reservering mailen naar info@quickparking.nl
Datum wordt gecontroleerd
Geen parkeerplaats beschikbaar voor deze dag of tijdstip
Uw reservering is binnen 20 minuten voor vertrek. Binnen 20 minuten voor vertrektijd kan er geen reservering meer gemaakt worden.
Ongeldige kortingscode
Vul een geldig e-mailadres in
E-mailadressen komen niet overeen
Vul een geldige naam in
Vul een geldig telefoonnummer in
Vul een geldig merk in
Vul een geldige kleur in
Vul een geldige vertrekdatum in
Vul een geldige retourdatum in
Persoonlijke gegevens
Uw verzoek wordt verwerkt...
Een moment geduld A.U.B.

Hoe werkt het?

U parkeert op onze veilige parkeerplaatsen
Onze shuttlebus brengt u binnen 10 minuten naar de terminal
U geniet van uw vakantie, wij zorgen voor uw auto
Bij terugkomst brengen wij u snel terug naar uw auto.

Veelgestelde vragen

Ik kom rond middernacht aan op de luchthaven. Welke datum geef ik op bij "vertrek van parking"?

De tijd die je hier opgeeft is een uur na de verwachte landingstijd van je vlucht. Voorbeeld: Land je om 23:45 op 1 januari dan vul je bij 'vertrek van parking' 00:45 op 2 januari in.

Ik weet mijn vluchtgegevens (nog) niet, kan ik wel reserveren?

Ja, je kan een reservering maken en daarbij de datum selecteren zonder een tijd en of vluchtnummer in te vullen. Je kan op een later moment deze gegevens hier doorgeven.

Ik heb geen kortingscode, wat vul ik hier in?

Als je niet over kortingscode beschikt hoef je hier niets in te vullen.

Ik heb mijn reservering bevestigd, wat gebeurt er nu?

Zodra je de reservering hebt bevestigd krijg je een overzicht van de reservering te zien en kun je eventueel alvast je vluchtnummers en voertuiggegevens doorgeven. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail inclusief PDF. Dit document gebruik je om de parkeerlocatie op- en af te komen.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

Je hoeft je sleutel niet af te geven en parkeert je voertuig zelf.

Is het verplicht de reserveringsbevestiging af te drukken

Nee, je hoeft de bevestiging niet af te drukken. Je kan deze ook op je telefoon laten zien of het reserveringsnummer meenemen om gebruik te maken van de reservering.

Hoe weet ik of er nog beschikbare parkeerplaatsen zijn?

Indien er geen plaatsen meer beschikbaar zijn krijg je dit te zien op de website na het invullen van de datum en kun je niet naar de prijsberekening.

Hoe kan ik betalen?

Je krijgt bij het maken van de reservering aangeboden hoe je kan betalen, dit kan online door middel van iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, American Express, Bancontact of ter plaatse per PIN of in contanten.

Wat zijn de openingstijden van Quick Parking?

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend en onze shuttlebussen rijden altijd.

Hoe lang is de transfer van de parkeerlocatie naar de luchthaven?

Onze shuttlebussen brengen je binnen 10 minuten van de parkeerlocatie naar de luchthaven.

Zijn er ook speciale plaatsen voor mindervaliden en kan ik met een rolstoel mee in de shuttlebus?

Wij hebben enkele parkeerplaatsen voor mindervaliden, je kan hier niet apart voor reserveren. Indien deze plaatsen bezet zijn kun je je voertuig in één van de andere parkeervakken plaatsen. Deze zijn altijd dichtbij de bushalte op de parkeerlocatie. Wij kunnen je, inclusief rolstoel, met de shuttlebus vervoeren.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Je kan hier je reservering aanpassen. Bovenaan de website vindt je ook de optie ‘Wijzig je reservering’.

Wat doe ik als ik later/eerder terug kom dan waarvoor ik heb gereserveerd?

Indien je later terug komt dan waarvoor gereserveerd:
Je hoeft geen actie te ondernemen. Onze systemen passen je reservering automatisch aan wanneer je weer terugkomt en je kunt op de retourdatum de gehele dag de parkeerlocatie uitrijden. Wanneer je één of meerdere dagen langer blijft dan waarvoor gereserveerd is betaal je per dag €7,50 extra. Dit dien je bij terugkomst te betalen aan de chauffeur of op het parkeerterrein. Hierna kan je het parkeerterrein verlaten.
Indien je eerder terug komt dan gereserveerd:
Kom je op dezelfde dag eerder terug? Je kunt op de retourdatum de gehele dag de parkeerlocatie uitrijden. Dit hoef je niet aan ons door te geven. Kom je 1 of meerdere dagen eerder terug? Laat dit ons telefonisch of per mail (info@quickparking.nl) weten. Wij passen jouw reservering aan zodat je uit kan rijden. Om veiligheidsredenen is dit noodzakelijk zodat er niet eerder uitgereden kan worden.

Hoe annuleer ik mijn reservering / heb ik herroepingsrecht?

Onze dienst is uitgezonderd van het herroepingsrecht. Je kan je reservering kosteloos tot 20 minuten voor aankomst annuleren door een mail te sturen naar annuleren@quickparking.nl met vermelding van je reserveringsnummer en de melding dat deze geannuleerd moet worden. Bij annuleringen binnen 20 minuten voor aankomst worden de gehele reserveringskosten in rekening gebracht.

Kan ik voor 2 of meer voertuigen tegelijk reserveren?

Voor ieder voertuig is het noodzakelijk een aparte reservering aan te maken

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Wanneer je een klacht hebt over het product en/of de dienstverlening van Quick Parking dan verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar klachten@quickparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Locaties parkeerplaatsen


"WIJ ZORGEN PERSOONLIJK VOOR
EEN SNELLE EN PRETTIGE
PARKEER & SHUTTLE SERVICE"

Wat zeggen onze klanten

23291 beoordelingen op KiyOh »
Y

Snelle service. Je wordt voor de deur van de vertrekhal afgezet.

dick

Alles is keurig en correct geregeld

Petra

Voor de 2e keer gebruikt gemaakt van Quickparking. En weer naar tevredenheid. Je bent in no time op Schiphol. De chauffeurs zijn bijzonder vriendelijk. Toen wij bij aankomst in NL de pech hadden dat onze auto niet wilde starten en wij dus nog met onze koffers naast de bus stonden kwam de chauffeur even vragen wat er aan de hand was. En gaf advies hoe we dat moesten doen met de Wegenwacht. Volgende keer dus weer Quickparking voor ons!

Onbekend

Over het geheel genomen alles als positief ervaren, op het verbeter na.

Frank

Voor de zoveelste keer heel goed geregeld.

tineke

-elke 20 minuten een bus om te halen en te brengen- goedkoop in vergelijking met andere parkeergelegenheden in de buurt van Schiphol-mogelijkheid tot afrekenen bij de chauffeur

Kortom
  • Veilig
  • Snel
  • Gemakkelijk
Kunnen wij u helpen? Chat of bel met ons